Аномалиите може да са игра, но може и да не са. Един потребител го описа като
"Милион музикални пиявици, чакащи да изсмучат серотонина от мозъка ми." Друг каза:
„Дори не знам какво да кажа за това. Честно казано малко ме изплаши.“ Особено ентусиазиран потребител заяви
: „Иска ми се да имах някакъв вид суперкомпютър, който да прокара границите на това нещо... Сигурен съм, че ще разкрие тайните на Вселената.“
Игра за изобразително изкуство Anomalies е експериментална генеративна арт игра. Няма нива, точки или цели. Това е „игра“ в най-широкия смисъл на забавление или забавление, интерактивно парче от аудио-визуална, виртуална скулптура, с която човек може да върти и изследва.
Генерирайте и изследвайте Можете произволно да генерирате аномалиите или можете да промените параметрите на аномалията ръчно с поредица от плъзгащи се циферблати, за да настроите вашето творение. Използвайте контролите, за да изследвате аномалиите и уникалните гледки и звуци, които генерират.
Гледки и звуци Аномалиите са както звукови, така и визуални явления, параметрите, които влияят на едното, влияят на другото. Някои са странни и противоречиви същности, докато други са симетрични и хармонични. Всички изображения и „песни“, които чувате в демонстрационния видеоклип, са създадени чрез алгоритмите на програмата.
Други възможности С помощта на вграден бутон за заснемане на екрана можете да събирате моментни снимки на вашите ръчно произведения. Използвайте го като тапет на работния плот или го споделете с приятелите си. Ако искате да прегледате любима аномалия, можете също да я запазите и да я заредите отново по-късно. Има и функция за автоматичен таймер, която преминава автоматично през аномалии, което ви позволява да седнете и да се насладите на шоуто.
Експериментален Наричам Аномалиите "експериментални" заради начина, по който го разработих. Започнах с проста идея - "как биха изглеждали дърветата, ако растяха в космоса?" - и започна да създава доста прости, разклонени структури. След като това проработи, помислих за различни цветове и текстури. Всеки етап носеше нови въпроси и възможности - "ами ако се движат или мърдат? Какво издават звуци? Какво става, ако произвеждат пламъци или частици?" - и така нататък, докато стигна до това, което виждате в програмата. Така че нямах представа как ще свърши, когато го започнах. Въпреки че преминах към други проекти, все още мисля за повече възможности за Anomalies. Надявам се да мога да се върна към работата по тази програма в даден момент, но няма да давам никакви обещания точно сега...