GT Pack носи свежо и вълнуващо предизвикателство, разширявайки нашия свят на моторния спорт до вълнуващата среда на състезания със затворени колела! Мениджърите могат да се борят в две серии, полигонът на GT Challenger Series и престижният международен GT шампионат, като и двата шампионата са изпълнени с нови отбори, пилоти и персонал.

Нашите красиви GT автомобили използват чисто новата система за възстановяване на енергията, която наистина променя играта. Докато колата се движи около пистата, тя събира енергия, която мениджърите могат да решат да използват по два начина: Хибриден режим, който пести гориво, или режим Power, който дава на колата ви огромен прилив на енергия, позволявайки драматични изпреварвания и защити на позиция.
ERS може да трансформира подхода на мениджъра към състезателната стратегия, добавяйки нов слой стратегия. Съперничещите отбори също ще се подсилват и ще влизат в хибриден режим, което означава, че мениджърите ще трябва да следят стратегиите на опонентите си, за да увеличат максимално представянето си.
Самите превозни средства работят върху модифицирана версия на симулационния модел, така че да отразяват по-добре GT колите от реалния живот. Има забележими разлики в скоростите на спиране и завиване, износването на гумите, времето за спиране в бокса и влиянието на теглото на горивото. Груповото състезание е много по-напрегнато, което означава, че първите няколко обиколки често са тръпки, като изпреварването с висока скорост е редовно явление.
Не само расите са се променили. Баластна система (ексклузивно за серията GT) променя тренировъчните сесии, влияейки върху начина, по който мениджърите мислят за своите водачи, като теглото на водача влияе върху това колко гъвкава може да бъде вашата настройка. Междувременно, Квалификациите в три етапа се появяват за първи път в Motorsport Manager, носейки ново предизвикателство в събота. Колите се елиминират след всеки квалификационен кръг, което означава, че достигането до финалния етап е изключително важно. Изборът на гуми на първите 10 коли е заключен за началото на състезанието, което налага повече внимание при използването на гумите, както и нови стратегии за квалификация и старт на състезанието.
GT екипите се финансират по различен начин, с различни цени на автомобилните части, с които трябва да се справят. По-малките спонсорски плащания означават, че маржовете на печалбата са по-ниски в сравнение с едноместните играчи, което означава, че играчът ще трябва да вземе още по-трудни решения как да подобри отбора си.
От политическа гледна точка, ако мениджърът притежава GT Pack, тристепенна квалификация и система за възстановяване на енергията могат да бъдат гласувани в категорията за едноместни играчи – или използвайте Steam Workshop, за да започнете нова игра с тези активни правила!