Професионален диапазон
Гамата Pro е насочена към сериозните ентусиасти на симулацията на влакове, които търсят сложна машина, която да овладеят. Всеки продукт е предназначен да осигури образование и забавление на потребителите. Поддръжката на контролера на Xbox и HUD интерфейса не е стандартна и потребителите ще трябва да прочетат придружаващата документация, за да разберат напълно работата на тази усъвършенствана симулация.
Относно играта
Уникалният Class 73 остава единственият електродизелов локомотив, който може да бъде видян в железопътната мрежа на Обединеното кралство, и сега идва в Train Simulator в InterCity Gatwick Express, заедно с Class 488 и Class 489, за да пресъздаде автентични услуги на Gatwick Express.
Class 73 е проектиран да работи както на 650/750V DC трета релса, така и на дизелово захранване, следвайки плана за модернизация на британските железници от 1955 г. и увеличаването на електрификацията в южния регион. Клас 73 е построен на два етапа - първите шест локомотива са построени от BR през 1962 г. в Eastleigh Works (първоначално класифицирани като клас 72), а останалите 42 в класа са построени от English Electric в тяхната леярна Vulcan между 1965 и 1967 г.
Първоначално проектиран за използване в смесен трафик, Class 73 имаше ограничена мощност от 600 к.с., когато работеше в режим на дизелово сцепление; когато работеше на трета релса, изходната мощност беше значително по-висока при 1600 к.с., което означава, че класът прекарва по-голямата част от времето си в Южна Англия. Вероятно една от най-известните употреби е тегленето на услугите Gatwick Express между Лондон Виктория и Гетуик от средата на 80-те до 2005 г., въпреки че много Class 73 могат да бъдат видени да теглят други пътнически, товарни, колети и влакове с лодки, а също и като „Thunderbird“ спасителни локомотиви.
Към днешна дата остават всички с изключение на 10 от Class, някои в главната услуга, а други запазени, а настоящите собственици включват GB Railfreight, Network Rail, South West Trains и Eurostar.
Class 488 започва живота си като стандартен пътнически автобус BR Mk2f. Въпреки това, в средата на 80-те години на миналия век търсенето на BR за нови Gatwick Express запаси, които да заменят стареещия Class 423 '4-VEP', видя редица туристически автобуси Mk2f, които бяха превърнати в комплекти за услугата.
Произведени са два подкомплекта от клас 488, 488/2 е преустроен като единици с две коли за първокласно настаняване, а 488/3 е набор от три автобуса само за стандартна класа, и двата подкласа с добавяне на въздушен кондициониране и джъмпери за управление на няколко блока в южния регион.
След приватизацията Class 488 се използват само за услуги на Gatwick Express, поставени между Class 73 и Class 489. От 2000 г. услугите Class 488 постепенно се заменят с нови EMU Class 460 „Juniper“, въпреки че някои единици все още остават в експлоатация с операторите като Network Rail, Северноирландските железници и Министерството на отбраната.
Тъй като BR продължи надграждането си до услугите на Gatwick Express, редица автобуси DMBSO от клас 414 2HAP EMU бяха преобразувани в вагони DMLV специално за летищни влакове. Съчетан с клас 488 и клас 73, Class 489 беше моторен автобус с капацитет за транспортиране на багаж, с максимална скорост от 90 мили в час (145 км/ч).
Както при Class 488, изтеглянето на Class 489 започна в началото на 2000 г., като всички бяха напълно премахнати от услугите на Gatwick Express до 2005 г. Половината от Class оцеля в консервация, като три единици все още се използват от Network Rail за поддръжка на обезледяване влакове.
BR Class 73 за Train Simulator е наличен в InterCity 'Gatwick Express' и включва пътнически вагони Class 488/2 Mk2e TFO, Mk2e TFOH, Class 488/3 Mk2e TSO и Mk2e TSOH в InterCity 'Gatwick Express', плюс Class 489 Автомобил GLV с кабина с възможност за управление в ливреята на InterCity „Gatwick Express“, работещ по маршрута Лондон-Брайтън в началото на 2000-те години. Class 73 разполага с двоен блок за управление на мощността, който позволява на локомотива да работи с дизелово гориво и захранване от трета релса, устройство за безопасност на водача (DSD), устройство за напомняне на водача (DRA), електро-пневматична спирачка, плюс точни и автентични звуци, записани от 73210 , достъпът е любезно предоставен от Mid-Norfolk Railway.
Локомотивът също е съвместим с Quick Drive, което ви дава свободата да управлявате BR Class 73 по всеки активиран за Quick Drive маршрут за Train Simulator, като тези, достъпни чрез Steam. Включени са и сценарии специално за маршрута
Лондон-Брайтън (достъпни отделно и необходими за игра на тези сценарии).
Сценарии
Три сценария за маршрута Лондон-Брайтън:
- Претъпкано пространство (клас 489)
- Изходящ експрес (клас 73)
- Отклоняване за връщане (клас 489)
Повече сценарии са налични в Steam Workshop онлайн и в играта. Сценариите на Steam Workshop на Train Simulator са безплатни и лесни за изтегляне, добавяйки още много часове вълнуващ геймплей. Тъй като сценариите се добавят ежедневно, защо не го проверите сега!
Щракнете тук за сценарии на Steam Workshop. Основни функции
- BR Class 73 в ливрея InterCity „Gatwick Express“.
- Двойно управление на мощността за дизел и трета релса
- Устройство за безопасност на водача (DSD)
- Устройство за напомняне на водача (DRA)
- Електропневматична спирачка
- Пътнически автобус BR Class 488/2 Mk2e TFO
- Пътнически автобус BR Mk2e TFOH
- Пътнически автобус BR Class 488/3 Mk2e TSO
- BR Class 489 GLV с кабина с възможност за задвижване
- Съвместим с Quick Drive
- Сценарии за маршрута Лондон-Брайтън
- Размер за изтегляне: 234mb