Rail/slav и Isserley* присъстват
Бездната на Уриел 3: Gelshock
Събуждате се... желатинообразният, наситен с адренохром субект на древно пророчество, формулирано от братство от изоставени съзнателни машини; заседнали на прага на еволюционен скок.
Бъдете готови да изследвате зловеща, ръждясала платформа за дълбоководно копаене, осезаемо изобразена и ръчно разпръсната в ограничената цветова палитра на NES.
Проправете си път през оригинални, походови битки със зарове и битки с босове с босове, базирани на бели кокалчета, базирани на "паша", в стремежа ви да разберете какво точно се е случило, когато гробът на суров петрол на древна раса е бил нарушен преди повече от сто години.
Селфи: сестрите на системата от бутилки, вдъхновени от амниотичните лещи (чрез общността на раздора)
Включва цялата нова музика от визионерката Isserley от Bottle maiden и witch house от Ден 8*
https://isserley.bandcamp.com/ 
*Исерли се появява благодарение на инкубатора
Изкуство на кутия от
https://www.deviantart.com/eyeofvogler/gallery/ Контроли
Клавиши със стрелки за движение, харчейки хвърлянето си, когато е ваш ред. (Можете свободно да се движите в битка, където вашето хвърляне става щетата, която нанасяте)
Z -> върши по-голямата част от работата / активира пашата в секциите на bullet hell.
X -> се използва за изчистване на екрана в bullet hell, за сметка на едно ниво на зареждане.
Интервал -> ви намалява до екрана с картата
Esc -> извежда пауза, където има опции като -
Q -> отказ
R -> повторете мисията
+/- -> обем
S/L -> запазване/зареждане
Общи съвети: -
- Направете пауза и използвайте R, за да обобщите текущата си цел
- Не забравяйте да намалите мащаба и да огледате етажа, на който се намирате
- Има магазин, където можете да жонглирате с ресурсите си, но внимавайте, той е на най-опасния етаж в играта и е удобно чудесен за смилане на занаятчийски материали.
- отделете време, за да научите моделите в ада на куршумите, няма да провалите играта, ако умрете.
- В походовата битка не забравяйте, че вражеските зарове също отброяват, бъдете внимателни при следващото им хвърляне, може да е критичното отприщване 6.